Jak znaleźć dobrą agencję kreatywną oferującą usługi pozycjonowania dla firm?

O tym, że strona internetowa jest niezbędnym elementem dla prowadzących współczesne biznesy, chyba wie każdy. Wśród branży pozycjonerskiej panuje nawet powiedzenie, że “jeśli nie ma Cię w internecie, to nie istniejesz”. I trudno się z tym nie zgodzić, gdy wszyscy poszukując interesujących nas usług, kierujemy swoje pierwsze “kroki” do wyszukiwarki. Posiadanie strony to jednak nie wszystko, aby być widocznym w sieci. Niezbędne jest jej pozycjonowanie. Ale jak wybrać agencję, która zrobi to zwyczajnie dobrze?

Pozycjonowanie stron  w wyszukiwarce Google — jak poznać się na specjalistach branży SEO?

Poszukując grafika, czy copywritera, zawsze możesz poprosić o jego portfolio i na tej podstawie ocenić, czy jego praca Ci odpowiada. Niestety w przypadku agencji pozycjonujących nie jest już tak łatwo. Są one najczęściej zobowiązane klauzulą poufności i nie ujawniają informacji na temat swoich poprzednich realizacji. Jak zatem poznać dobrego fachowca?

Dobra agencja SEO, czyli zwróć uwagę na doświadczenie i sukcesy wcześniejszych projektów

To rzecz, która z pewnością dużo nam powie na temat danej agencji. Pozycjonowanie strony w Google zobowiązuje specjalistów do ciągłej elastyczności. Na rynku nie przetrwają firmy pozycjonujące, które nie nadążają za aktualizacjami systemu. Nie daj się skusić na ofertę firmy, która oferuje “podejrzanie” niskie ceny.

Jakie warunki rozliczania oferuje firma pozycjonująca?

Rzetelni specjaliści oferują warunki rozliczania na podstawie efektów. Są po prostu pewni swojej wiedzy i umiejętności. Taka agencja interaktywna jest z pewnością warta uwagi. Zwróć uwagę również na umowę. Dokładnie rozważ wszystkie jej podpunkty. Ostatnio niezwykle modne są płatności abonamentowe, pamiętaj jednak, żeby oferta była przede wszystkim korzystna dla Ciebie i Twojej firmy.

Marketing w wyszukiwarce — czyli optymalizacja strony i usługi

Czego możemy się spodziewać w ofercie dobrej agencji SEO? Oprócz optymalizacji kodu samej witryny z pewnością będzie w niej zawarta także:

  • pozycjonowanie sklepu internetowego,
  • pozycjonowanie domeny,
  • audyt SEO i rekomendacje działań,
  • zaplanowana strategia działania,
  • dobór efektywnych słów kluczowych (keyword research)
  • linkbuilding,
  • optymalizacja treści strony (copywriting) – opisy produktów, opisy kategorii, właściwa treść na stronie głównej serwisu (homepage)
  • artykuły sponsorowane
  • tematyczne infografiki i ich publikacja na portalach zewnętrznych
  • prowadzenie sekcji bloga na stronie pozycjonowanej
  • optymalizacja ścieżki użytkownika na witrynie (elementy analityki internetowej) – ta usługa wchodzi jednak zazwyczaj w skład bardziej zaawsowanych pakietów SEO

Więcej o oferowanych usługach pozycjonowania i optymalizacji witryn firmowych znajdziesz na stronie wrocławskiej agencji interaktywnej Close to Water – software house Wrocław.